نمونه اولیه خانه مریخی با پنل‌های خورشیدی تغذیه می‌شود و برای مقابله با دمای متوسط منفی ۶۳ درجه سانتیگراد طراحی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
محمدحسین امین‌الضرب مدتی را نزد سیدجمال‌الدین اسدآبادی در همین خانه شاگردی کرد و زبان عربی را آموخت.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از خانه‌های ایرانی را ترسیم کرده است که در آن را خواهید دید.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
با استفاده از ربات‌های هوشمند تمیزکننده، بام خانه‌ی خدا تمیز شد.
محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
خداداد عزیزی: هر بازیکنی نمی‌تواند با قلعه نویی کار کند برود به خانه‌اش!
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، سارقان با پرسه زنی در خیابان و شناسایی خانه‌های خالی از سکونت وارد آن‌ها شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کردند.
محله عودلاجان میزبان خانه‌هایی بسیاری از این دست از جمله خانه موتمن الاطبا است؛ خانه‌ای در خیابان پامنار در کوچه‌ای به همین نام که متعلق به پزشک ناصرالدین شاه بوده است؛ خانه‌ای استثنایی در سه طبقه که در زمان خود، نادر و شاید جزو اولین خانه‌های چند طبقه تهران قدیم بوده است.
چند وقت پیش بود که با شکایت مالباخته، این پرونده در مقابل کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی نشان داد که دو مرد، مالباخته را در خانه‌ای در شرق تهران بیهوش کرده و یک ساک زمرد، یاقوت و الماس را دزدیدند. کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت دو متهم پرونده را شناسایی کردند.
صحبت های مجری ترکیه در مورد استحکام نبودن آپارتمان ها و کیفیت ساخت پایین ساختمان ها در ترکیه را ببینید.
دوربین مداربسته، تصاویر سرقت دستگیره‌های خانه‌ای را توسط دزد‌ها ضبط کرد.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
در دیداری از رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان در خانه‌اش مقابل فیورنتینا پیروز شد.
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
یک هواپیمای نظامی روسیه از نوع سوخو-۳۰ روز یکشنبه بر روی یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ایرکوتسک سیبری سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
طالبان می‌گوید در این صحنه رهبر جن‌های استان جوزجان را احضار کرده و تعهد گرفته است که دیگر خانه‌های مردم افغانستان را آتش نزند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ